Update

Som ni märker är jag smått tillbaks. Lite ändringar kommer ske, innan har Sisterhoodfashion varit en ren modeblogg. Nu kommer det vara en blandning av mode och mitt liv, eftersom mode fortfarande tar upp en stor del i mitt liv så kommer det komma naturligt. Jag funderar på att inte vara lika anonym som jag har varit innan. Jag kommer berätta mer om mitt liv i bloggen nu.

Jag funderade på att starta en annan blogg vid sidan om, bara för mig själv så att jag kunde skriva av mig. Men jag har endå haft denna bloggen i 1.5 år. Därför känns det dumt att starta en ny, när det senaste 1.5 året av mitt liv är här.

Mitt liv har förändrats mycket den senaste månaden. Jag har börjat umgås med nya männsikor och lämnat andra bakom mig. Dem närmaste gamla vännerna har jag kommit ännu närmare, närmare än jag någonsin kunde ana. Jag älskar verkligen er 4! Vi har så jäkla kul tillsammans!

Jag gjorde slut med min pojkvänn eftersom jag upptäckte att jag inte mår bra av förhållande, det är inte min sak! Jag är en singelmännsika och jag trivs så himlans bra med det! Jag är lyckligare än någonsin och trivs verkligen med mig själv just nu!

Här fick ni en liten update av mitt liv.. mer kommer komma!
/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har sknat dig/er. Hoppas att du har haft en skön helg!

2008-05-18 @ 17:41:12
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Härligt att ha dig tillbaka och så skönt att höra att du mår bra.
Kramis

2008-05-18 @ 21:25:35
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

oj bidde helt kär i din header nu =)
ritat den själv?

och tack linn för din otroligt söta kommentar som gjorde mig glad! massa kram!

2008-05-18 @ 22:03:17
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0