What do you feel when you look in the mirror? Are you proud?

Jag lever! Harhaft problem med att logga in på bloggen nu i några dagar. Antar att det beror på blogg.se byter plattform. Hoppas på ett bra resultat. På Fredag blir det utgång men vad ska befinna sig på kroppen? Det lutar åt en Lbd med diskreta nitar på och ett par svarta High heels. Låter det snyggt? Jag vet inte om det blir för svart? På lördag ska jag uppträda. Ska sjunga Dear mr president av Pink.

Ikväll ska jag på ett möte. Kommer nog inte hem från vid 21 tiden.  Förresten, har hört rykte om att Gossip Girl avsnittet i tidags var det sista. Stämmer detta? Det får inte vara sant! Saknar Ugly Betty som f*n! Yeye. Nu ska jag återgå till pluggandet. =)

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: kristin

det har krånglat mycket för mig med, på kvällarna är det jättesvårt att komma in. Men hoppas den nya plattformen blir bra somsagt :)

2008-03-26 @ 11:35:55
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: jag

Kan du inte foto det du tänkt ha på dig eller olika alternativ? Lättare att vara smakråd om man ser kläderna tycker jag.

2008-03-26 @ 12:57:17
Postat av: emma

Hatar att blogg.se krånglar sådär ibland :/
Ja, visst är det sant, men det återkommer i april :)
ha en bra dag

2008-03-26 @ 13:47:36
URL: http://emmadowntown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0