Fredagen.

igår va jag iallafall ute och dansade, f*n vad det är roligt! Trevliga vänner, bra musik och få klä sig snyggt, finns det nåt bättre? 

kvällen började med förfest med tjejerna och vi hjälptes åt att bli snygga (snyggare?) Jag bar en svart tunika/klänning med diskreta nitar på och 10 cm skor..vet inte riktigt hur jag orkade men tillslut domnade fötterna bort. Hade liksom en känsla av att kvällen skulle komma att bli sjukt rolig.


Väl på plats så dansade vi och hade kul, mycket folk så det va rätt så varmt, men roligt ändå såklart!

Kvällen var rolig men TYVÄRR måste jag nämna att jag blir så himla sur på folk, nämner inga namn som måste lägga sig i. Låt mig göra vara och dansa som jag vill. Klagar jag på er kanske? Ikväll kommer jag bara sitta hemma och dricka te och tycka synd om mig eftersom jag har blivit jätte förkyld.

image501
/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: jag

roligt att du hade kul, synd att folk lägger sig i och trist att bu blivit förkyld

2008-04-01 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0