Shoppingen är avklarad.

Igår var jag som sagt i Ullared och shoppade. Jag var inte den enda modebloggaren där, Amanda från shoppingbloggen var även där. Söt som vanligt!

Jag fyndade en massa kläder samtidigt som plånbokn blev lite tunnare. Ska jag fota det jag har fyndat?
Dagen blev riktigt lyckad och jag är riktigt nöjd med alla köp! Jag gick även in på Scoretts outlet som ligger lite utanför men jag hittade verkligen nget denna gången. Dem som brukar ha så mycket annars. Bättre lycka på den fronten en annan gång!

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle vilja du fotade det du handlade! :)

2008-01-04 @ 00:28:26
Postat av: jag

ja visa vad du köpt!

2008-01-04 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0