Shopping.

På onsdag ska jag försöka få tag på ett par Hope skor. Efter många om och men har jag bestämmt mig för ett par. Det är dm svarta med den grova dragkedjan. Hittade tyvärr ingen bild menmen. Jag har spanat på dem ett par gånger men nu har jag tagit beslutet! Dem ska bli mina haha.

Min kära hundvalp åt upp min mascara så jag måste köpa en ny på onsdag. Hoppas bara att dem har den jag använder. Jag tycker inte om när dem klumpar sig utan jag föredrar den mer naturliga looken..


Nu ska jag baka lite =)

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt med nya skor, hoppas att det gick bra för vovven så han inte satte mascaran i halsen :)

2008-01-21 @ 21:01:26
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Matilda

Hundar som äter upp diverse prylar känner jag igen! Och lycka till med skoköpet :)

2008-01-22 @ 16:14:10
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0