1 år.

Idag fyller Sisterhoodfashion 1 år. Det känns ganska otroligt. Detta året har gått riktigt snabbt. Det känns som det var i förrgår jag började blogga här. Bloggen har gått igenom mycket. Det känns som jag har lite av mitt senaste år dokumenterat här. Därför hade jag aldrig kunnat sluta blogga.
image418
Jag lovade er att en tävling skulle komma upp idag men av en anledning måste jag tyvärr skjuta upp den till imorgon men var beredda då!


Som sagt tror jag inte att ni kommer bli särsklit besvikna.


/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: jag

GRATTIS!

2008-01-04 @ 10:22:00
Postat av: systugan

Grattis grattis!!!! :)

2008-01-04 @ 21:37:00
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0