Pinsam

S, du behöver inte skriva anonyma komentarer längre. Jag vet att det är du. Som jag många gånger tidigare nämnt; Jag kan se er ip adress. = Jag vet var du bor, vad du heter, ditt nummer mm.

Du är pinsam! Du har en klubb som går ut på att hata mig. Är inte det ett varningstecken på för mycket fritid så säg!

Jag bryr mig ärligt inte om du kallar mig skabbig särfitta. Om jag tar dig på orden. Du sitter bakom en dataskärm och skyddar dig från omvärlden, tror du verkligen jag tar åt mig då? Nej, bete dig lite mognare så kanske folk börjar ta dig på allvar!

Jag kanske ska tillägga att de flesta vet att Linn inte är mitt riktiga namn, det är bara ett alias jag har.

Ville bara få det sagt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är det som händer , först har Engla massa påhopp kommer till din blogg och även Du har varit utsatt .
Vad är det med alla sjuka människor har dom inget annat för ig mer än göra illa, såra andra
Jag
hoppas att du får en bra helg och att du fortsätter med din blogg !!
Kram

2008-04-11 @ 21:30:02
URL: http://sannasegna.blogg.se
Postat av: Sara

Störda människor de finns :S

2008-04-11 @ 23:08:21
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0