Äntligen hemma!

Finally home! Efter en sjukt dryg dag med vikrier och lärare som är helt borta! Som tur är har jag E! Vad skulle jag göra utan dig älskipelski? Nog om det och över till detta:
image383
Jag kikade runt på vår/dommarens kollektioner. Jag hittade denna väskanfrån Louis Vuitton, jag som annars brkar vara ett fan av deras väkor måste säga att jag rådissar denna! Inget för mig med andra ord!
Dock är denna riktigt snygg!
image384 
Den kommer från Chanel.
Vad tyckerni om väskorna?

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: bella

Hm, inte så snyggt.
Dom kunde gjort bättre :]

2007-11-26 @ 17:37:25
URL: http://bellahs.blogspot.com
Postat av: jag

Chanels=fin!

2007-11-26 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0