Sov sött/ nytt köp!

Idag har jag och de äkta kompisarna varit i stan och fikat..vi hade mycket att snacka om, saker jag helst inte vill ta upp på bloggen. Iaf, där satt vi ett tag sedan gick vi till Åhlen's och prövade MASSA kläder haha, jag tvingade E att köpa en kjol och J en tröja, jätte fint alltihop! Själv gick jag inte tomhänt därifrån heller, jag köpte en A linje formad klänning, ni får se den imorgon i dagens outfit =)
image190
jag tackar för alla komentarer! jag har börjat få lite fler läsare, jätte kul, undra hur ni hittar hit!? Nu ska jag snart sova, imorgon är det spanskprov som gäller =S aja..

Sov så sött!
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Emma

sov gott

2007-05-27 @ 22:19:23
Postat av: jag

hoppas på bild på klänningen

2007-05-28 @ 07:02:29
Postat av: Theresia

Hej! Jag är 22 och ett halvt ;) Varför undrar du?? Fin blogg. Alltid roligt att läsa nya bloggar.

2007-05-28 @ 10:51:10
URL: http://toppkropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0