Utmaning!

Jag blev utmanad av Louise, Så here it is!

Regler
Sätt på din musik så att det spelar blandat
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna INGET FUSK!
Få sedan 10 personer att leka det här.

1. Hur mår du idag?
Stupid girls, Pink
2. Kommer du komma långt i livet? 
Who knew, Pink
3. Hur ser dina vänner dej? 
Long way to happy, (näää tvärtom)
4. Kommer du gifta dej?
Nobody knows, Pink (hahaha sicket svar)
5. Vad är ditt livs themesong?
Dear mr president, Pink
6. Vad är ditt livs historia? 
 Cuz i can, Pink (haha)
7. Hur är skolan för dej? 
Leave me alone (i'am lonley)
8 Hur kan du komma framåt i livet?
You and your hand, Pink (hmm)
9. Hur kommer imorgon vara?
Runaway, Pink (det hopas jag inte)
10. Vad är det bästa med dina vänner?
The one that got away, Pink (nää så tycker inte jag)
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
I've got money now, Pink (yeah)
12. Vilken låt beskriver dig bäst? 
Conversations with my 13 years self, Pink (hmm)
13. Hur är det med ditt liv? 
Finger, Pink (WHAT?? haha)
14. Vilken sång kommer spelas på din begravning
Centerfold, Pink (neeh!)
5. Hur ser världen dig som? 
I have seen the rain, Pink & Jim Moore, (aww=)

Ny skiva...
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?

The power of love, Cline Dion
17. Vad tycker dina vänner om dig?
Beuty and the beast, Celine Dion (haha,jag ärskönheten!?)
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Because you loved me, Celine Dion (aww)
19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I'ts all comming back to me, Celine Dion (hmm)
 20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Love can move mountains, Celine Dion
21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
To love you more, Celine Dion (jag kan inte lyssna på denna låten, snyft)
22. Hur kan jag göra mig själv glad?
My heart will go on, Celine Dion
23. Kommer jag någonsin ha barn?
I'am your angel, Celine Dion
24. Vad är några bra tips till mej? 
Thats the way it is, Celine Dion (hmm)
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
The firs time i ever saw your face, Celine Dion (awww)
26. Vad är min danssång? 
Then you look at me, Celine Dion (en lugn låt, nää)

Haha vissa grejor var ju bara för roliga!!
Nu utamanar jag er! säg bara till så
jag vet var jag ska kolla in era "bidrag"haha

kramkram,
/sisterhoodfashion 

Kommentarer
Postat av: LOLLO

Iiih, va roligt att du gjorde den :D
många kul svar :D
Kram

2007-03-25 @ 13:54:53
URL: http://www.blueeyed.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag provar den!=)

2007-03-25 @ 20:52:42
URL: http://aklingstedt.blogg.se
Postat av: Amanda

Sånu har jag gjort det, det var riktigt roligt! Haha, konstiga svar må jag då medge! :)

2007-03-25 @ 22:08:13
URL: http://aklingstedt.blogg.se
Postat av: amanda

haha :D

2007-03-26 @ 06:33:01
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Jessica

rolig, jag lånar (:

2007-03-26 @ 17:32:00
URL: http://jssca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0