Nu får ni ta & skärpa er!/ledsen!

Ni som inte skickar taskiga komentarer,  klicka vidare
i bloggen. detta är inget för er!

Jag har blivit jäkligt trött
på att tjejer klankar ner på varanndra! Varför? ni har
säkert inte ens träffat bloggaren! Vad får ni ut av det?
ni tror säkert att bloggaren blir sååå ledsen & till slut
tar bort sin blogg bara för att du har gjort dem
ledsen.. ehh försök igen,  tror du ärligt att detta
kommer hända? nä  tänkte det! Det enda du får
ut av det är arga  trogna läsare! skit i & kolla
på bloggen,  skaffa en egen bättre om nu
deras e så dåliga!

Detta gör mig ledsen!
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag håller med dig, bärjar bli lite tröttsamt

2007-03-13 @ 23:09:55
URL: http://ebbasbloggommode.blogg.se
Postat av: Elin

Jag kan inte annat än hålla med dig. Så himla onödigt.

2007-03-14 @ 08:39:11
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Marie

håller med, vissa människor är bara tragiska...

2007-03-14 @ 10:49:16
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se/
Postat av: Åsa

Folk är avundsjuka! Somliga har också det som en "hobby" att klanka ner på andra. Men vad fan, tuta och kör! Vem fan har rätt till att klanka ner på någon annan?! Kram!

2007-03-14 @ 16:16:42
Postat av: jag

men är inte tjejer rätt ofta taskiga mot varandra? Typ vem tror hon att hon är i dom kläderna eller den frisyren, tror hon att hon är snygg eller? Kan man inte säga nåt snällt ska man inte säga nåt alls!

2007-03-14 @ 18:33:10
Postat av: anonym

bra skrivet, kram

2007-03-15 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0