kvällen...

Jag & mamma hyrde Aint below, Den filmen var riktigt bra!!
Den var så bra att jag kan lätt säga att det är av favoriterna!
Jag köpte en Ben & Jerrys glass, dyr som attan men god som jag
vet inte vad! Köpte den men brownies i, mums! (rekomenderar!)

För övrigt blev jag & mamma så inspirerade av filmens huvudroll,
(en hund som heter Maya. Det är en Alaskan hund, jätte söt)
iallafall, så vi kollade runt lite på Blocket efter en, kanske blir en!?

Sen frågade mamma mig vad den skulle heta, Men jag  bara:
Maya så klart! haha, Än så länge har vi ju våra andra 2 hundar
King charles spaniel (tror det stavas så!?) De är också söta! kommer
kanske bilder någon gång!

Välldans långt inlägg det blev! jaja så blir det ibland =)

kramkram
/sisterhodfashion

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en mysig kväll

2007-03-24 @ 23:32:58
Postat av: henrik&johan

ben&jerry's - mums!
vi blir ödmjukt generade av din kommentar, tack. kul att du tror på oss! vi tror på dig. kramar från oss

2007-03-25 @ 13:22:42
URL: http://conscience.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0