Utmaning

jag tänkte köra igång med en utmaning idag eftersom jag inte kommer att kunna blogga så mycket i helgen, Utmaningen går ut på att: du ska berätta om ditt bästa sommar minne, det kan vara t.ex. om du hade en sommarflirt, träffade någon, åkte utomlands..Ja, vad som hällst! så nu ber jag ALLA läsare att svara! du kan antingen skriva det som en komentar eller i din egen blogg som ett inlägg, om du skriver det i din blogg så får du gärna länka till mig =) ju fler desto roligare =D så kom igen nu!
image200
Jag ser fram emot att många är med nu!=) Jag utser en "vinnare" på söndag(10/6)
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har antagit utmanningen

2007-06-09 @ 10:38:27
URL: http://lovleymee.blogg.se
Postat av: jag

hmmm... bästa får jag fundera över. Hade du frågat om det värsta hade jag vetat direkt!!

2007-06-09 @ 11:52:04
Postat av: Jag

Mitt BÄSTA sommarminne. För något år sedan åkte jag, min mamma, min lillasyrra och min pojkvän på semester tillsammans. Pappa jobbade och min andra syrra ville inte med men vi andra bestämde oss för att åka till Karlskrona (däromkring) och bo i campingstuga. Stugan var minimal, bara två våningssängar och ett bord i mellan, vi fick gå & lägga oss en i taget för att komma in! Det regnade HELA tiden. Trots detta hade vi fantastiskt roligt. Vi var ute och rodde (=kaos) och vi spelade massor med kort. När det blir jobbigt eller tråkigt nu tänker jag på den semestern, i regnet, i en pyttestuga och delat duschrum. Fan va roligt vi hade det!!

2007-06-09 @ 16:23:53
Postat av: Cimen

Mitt bästa sommarminne. Hmm. Det var när jag var i Syrien. Satt på en resaurang med min kusin. Utanför fanns det en kille som satt där. Vi la inte märke till han.. I alla fall. När jag och min kusin hade ätit klart begav vi oss hemmåt när vi plötsligt märker att den kille som satt utanför och gjorde i princip ingenting var efter oss. Dvs han förföljde oss. Vi blev rädda eftersom vi var i Syrien och där kan vad som helst hända. Shit! Jag stannar upp och säger till min kusin samtidigt som jag blinkar till henne med mitt högra öga. Jag säger! Att jag glömde min plåndbok på resaurangen.. Bara för att kolla om han också hade tänkt och vända om.. Gissa tre grr om han vände sig om och följde efter oss. Nu blev det riktigt läskigt eftersom det var mörkt ute och inte nå mkt människor ute. Så min kusin som är 23 år stannar upp och säger vad fan han gör?! Hans svar: Jag vill ta er till min gård. Men gud! HJÄLP! Fy fan. HUr ska detta gå? MIn kusin skriker och säger att han ska dra härifrån. Det visade sig att han var en vekling. Efter mycket utskällning av oss (mest av min kusin.. Jag var alldels för rädd) stack han där ifrån som tur var.. Världen är liten. Har mött på han några ggr på stan. Usch. Fy! Kanke inte det roligaste sommarminne! Men absolut det starkaste sommarminne som jag kommer ihåg.

2007-06-10 @ 00:19:41
URL: http://CimenHajo.blogg.se
Postat av: Cimen

fick du mitt sommarminne?

2007-06-10 @ 00:37:46
URL: http://CimenHajo.blogg.se
Postat av: Linn

Kul =) Man kanske skulle skicka in ett bidrag =D

2007-06-10 @ 11:30:06
URL: http://saralinn.blogg.se
Postat av: Alexandra

Bästa sommarminnet, hum, det var nog förrförra sommaren, visserligen så var hela sommaren ett enda stort minne, men det som var speciellt var när jag och min tjejkompis sprang mellan poolen och studsmattan för att sen vänta på regnet och lägga oss på mattan och känna dropparna mot kroppen. Sen när det började spöregna sprang vi in och satte oss i rummet med öppna fönster och med en kopp choklad och njöt av smattret mot taket. Sånt är himla härligt, jag älskar när vädret slår om fort och är från sol till regn till sol. Allt på bara en timme.
Så here u go! :)

2007-06-10 @ 12:00:39
URL: http://alexes.blogg.se
Postat av: Lisbeth

mitt bästa sommarminne är från förra året. jag hade en av huvudrollerna i "Nils Holgersson spelen". Vi hade 13 föreställningar och jag fick vänner för livet. Men det bästa minnet kommer från en av föreställningarna, denna var lite annorlunda än de andra, vi skulle bara kör en liten del av föreställningen som "reklam" innan en konsert. Det var i en stor park med över 2000 personer i publiken. Och jag skulle sjunga solo!! jag var så nervös, jag hade en mygga med VÄLDIGT hög nivå på ljudstyrkan eftersom det skulle höras över hela parken. Och bakgrundsmusiken skulle vara låg. Jag var så rädd för att göra fel fast att jag uppträtt med låten innan på mindre föreställningar. Men jag klarade det!! Jag blev överlycklig och mitt leende försvann inte på hela kvällen. Det var magiskt att sjunga inför så många. :)

2007-06-10 @ 14:06:34
URL: http://www.louwly.blogg.se
Postat av: Marie

Jag har så många bra sommarminnen att det är svårt att "kora" det bästa. Ett av de bästa var när jag, min man och våra döttrar hade 2 veckors semester i Alanya, Turkiet. Vi gjorde inget speciellt egentligen men kopplade av och umgicks i massor. Vi åt god mat, badade, solade, slappade, spelade kort, shoppade, var ute och flanerade m.m. m.m. Vi har också haft många härliga stunder tillsammans i vår husvagn, både i regn och sol. Ett annat roligt minne jag har är när jag slutade 9:an (för 100 år sedan). Då var vi 6 tjejkompisar som hyrde ett hus i Halmstad. Gissa om vi hade skitkul!!! Kanske kommer det allra bästa sommarminnet i år, det har börjat bra med ny valp, skolbal, skolavslutning och en fantastisk student!!!

2007-06-10 @ 14:25:06
URL: http://leyaridgeback.blogg.se
Postat av: Jasmin

Haha, tack för utmaningen.
Måste fundera.. Hmm.. Nå kanske mitt bästa sommarminne är endå för 2 somrar sen, då jag var på skriftskolsläger(vet inte va ni kallar de men vi kallar de Skriba-läger, iaf). Hadde sett fram emot det ganska mycket och men hade inga andra förväntningar än att ha roligt, för detta skulle säkert bli något man minns forever och berättar barnen sen. ;P
Det började med att vi hadde samling och då lade jag märke till något konstigt. En kille (kallar honom här nu O) skulle vara hjälpledare och han var den enda pojken till hjälpledare. Våra blickar möttes och redan då kändes det sådär underbart konstigt. Dagarna gick och vi flirtade sådär "i smyg" på varandra. Även kompisarna började ana ugglor i mossen.. Till slut tog han modet och skickade iväg ett SMS till mei, om vi kunde träffas i hans rum, utan att jag tog nån med, eftersom varje gång vi gick dit hadde jag nån med. Så jag samlade mod och gick dit ensam. Vi satt och snackade och mittiallt märker vi att Oj shit, matdags. Alla andra hade redan samlats i matsalen, och in kommer vi sist och röda som tomater, nu behövde igen längre ana något.. :D Sen flöt en vecka på ganska fort, i trevligt sällskap och vi inledde även ett förhållande efter den underbara veckan på lägergården. Detta var nog det finaste, roligaste, bästa och underbaraste sommarminnet. Nu är vi inte längre tillsammans men är mycket bra vänner.Så även sånt här kan man uppleva på ett "skriba-läger". Hoppas sådåhäna stunder kommer flera gånger under livet. :)
Trevlig fortsättning på sommaren :)

2007-06-10 @ 18:04:26
URL: http://jasmiiinas.blogg.se
Postat av: Annika

Jag har många härliga sommarminnen, men ett av dem var förra sommaren då hela min familj var i Saint Tropez, vi bilade ända ner dit, och hade supermysigt! Eftersom både mina äldsta syskon inte bor hemma var det jätteroligt att dem var med på resan. En supertrevlig semester och ett underbart sommarminne :) Kram på dig / Annika!

2007-06-10 @ 21:24:15
URL: http://annika.tjejsajten.se
Postat av: ija!

Jag hoppas att ett av mina bästa sommarminnen blir i år. Hela familjen, med syskon som flyttat hemifrån och deras killar ska åka tillsammans till Italien. Alla har jobbat hårt hela året och ser verkligen fram emot denna resan som har varit bokad sen i höstas. Jag hoppas vi får en jättemysig semester. Vi har redan börjat planera; jag är tolk åt pappa som inte förstår mer utländska språk än "grosse Bier" =) och kartläsare åt min lillasyster så att hon slipper gå vilse i Italien ensam IGEN! Åhhh jag längtar. Ha en skön sommar!

2007-06-11 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0