Tävling..igen

jag tänkte att jag kunde deltaga i en tävling till eftersom jag aldrig vinner endå =P (oddsen kanske blir större nu) Det är Charlotte som har en tävling, man kan vinna detta linnet från Glitzy 
image211                                                                                                                                    Comfy slevless top, peach
Färg: persika
Storlek: One size. Pssar xs - s.
Mått: Bröst 80 cm, längd 71 cm.
Material: Bomull
   
                                                                                                                                                                                                         Man skulle berätta om vad man tycker om baddräkten. Så här kommer mitt bidrag: Jag tycker inte så mycket om att sola i baddräkt! Mest för att man inte blir brun på mage och rygg. Men jag hade faktiskt kunnat tänka mig att använda det till ett par shorts eller kjol. Jag tror att med rätt kombinaion kan det bli riktigt snyggt! Eftersom en baddräkt är billigare än en body kan man spara lite pengar och då får man en som man även kan bada i om det skulle tänkas behövas =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tycker det var en bra åsikt om baddräkter :D okej men
var kan man köpa sånt spray och vad menar du med efter-strandn-en-lång-dag-frisyr?
<3

2007-06-13 @ 15:49:42
URL: http://lovleymee.blogg.se
Postat av: glitzy

bra svar :)

2007-06-13 @ 23:20:09
URL: http://glitzy.blogg.se
Postat av: jag

håller helt med dig. Jag tycker att det är trist om man inte blir jämn brun, men samtidigt finns det snygga baddräkter som jag skulle kunna tänka mig att ha som partyklädsel. Jobbigt att gå på toa med baddräkt bara. Man får ju ta av allt!! =)

2007-06-14 @ 09:52:11
Postat av: e

härlig färg!

2007-06-20 @ 01:51:54
URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0