Hösten trender som jag tror på!

Jag är ute efter en snyg cardigan. Jag vill dock inte betala hur mycket som helst, Jag har hittat några söta men oftast kommer jag upp i 4-500 kr, det tycker jag är för mycket! Jag fick hem Ellos höst katalog idag, hittade lite fint men jag tycker det mesta påminner mycket om Gina Tricots sortiment fast det är dyrare..Dock föll jag för denna:image234Tänk lite sådär oversize med ett par tights till och ett par fina stövlar..Jag tror det kan bli fint! Sitter även och kollar på Guccis hemsida, Inte för att jag hade kunnat köpa något därifrån just nu men som lite inspiration! Där la jag även märke till att förra årets hit håller sig kvar!: lager-på-lager trenden, Tummen upp för mig! Jag gillade den då, älskar det nu! Det var mycket höga kragar! så jag tror jag ska satsa på att köpa in lite polotröjor! Och kommer ni ihåg den där västen alla hade på sig förra året, Den ska du gräva fram igen! det ska
iallafall jag göra! Den kommer matchas med en brun eller senapsgul polo, ett par mörka stuprörs jeans eller svarta kostym byxor. På fötterna kommer jag ha ett par bruna stövlar utan klack..höst kära höst!

Men än så länge är jg glad över sommaren, eller sommar och sommar, det mesta regnar bort! Som Tomas Ledin säger ;)

Villka trender tror ni på i höst?
/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: ija!

skulle tro att stuprörsjeansen stannar denna säsongen med (tyvärr! ;-)) Senapsgult säger du, jag tvivlar, det är en så himla speciell färg. Jag tror mer på petroliumblått och bourboun (eller hur det stavas- sån mörkröd-lila) som kom förra hösten. Men än längtar jag efter sommar- bara ben och pastellfärger!!

2007-07-11 @ 22:48:05
Postat av: Ellinor

Ääääntligen är det dags att börja fundera på höstkläder!!! Så kuuul! Måste sluta handla sommarkläder och börja spara...

2007-07-12 @ 13:04:21
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Agnes

fina kläder :D jag vet inte....lite olika nog..men det du säger kan nog bli populärt i höst :D

2007-07-12 @ 17:55:06
URL: http://lovelymee.blogg.se
Postat av: jessica

tacktack. iv hade mys. regn och mygg :) hur har du haft det??

2007-07-12 @ 19:44:43
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Helena

Jag ska kolla in bilderna som du har skickat :)
spännande

2007-07-12 @ 20:31:42
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: emma

Jag vet faktiskt inte vad det blir i höst. Men det du beskriver låter mkt bra;) haha

2007-07-12 @ 23:12:29
URL: http://missemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0