tips1

Då kom barn bidraget idag då... känner för att köpa nått dyrt och fint, haha
men jag tror att jag ska spara mina pengar eftersom jag har hittat LV speedy på blocket. vet bara inte om den är äkta!? det står att hon har kvittot men man vet aldrig. den ser äkta ut i alla fall, jag har några tips på hur man enklast kan se om väskan är orginal:
loggorna sitter på lika avstånd från varandra,
den luktar skinn(det gör alltid orginalen),
sömmarna är inte spruckna eller slarvigt sydda,
det finns ett kvitto till, detta betyder dock inte att väskan är orginal eftersom det är jätte enkelt att förfalska nu för tiden.
hoppas jag har kunnat hjälpa någon med mina tips./sisterhoodfashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0