storstan

idag står det shopping på listan, jag och en kompis ska till
stora stan och strosa runt och shoppa lite.. kanske ta en
fika eller något sådant. hade tänkt att bara gå och strosa runt,
ta en fika eller något sådant. jag har blivit utmanad av viktor,
jag har fått en bild på  världens fulaste mössa sen ska jag
hitta en machande outfit till det.. jaja vi får väll se hur det går haha.
jag visar up mina köp när jag kommer hem med dem.

hoppas alla ni får en trevlig dag med mycket shopping,
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: emma

ha en rolig dag!

2007-02-10 @ 10:42:35
Postat av: olivia

ha det så trevligt.

2007-02-10 @ 10:54:11
Postat av: ellen

söt blogg

2007-02-10 @ 11:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0