resan till Köpenhamn...

Köpenhamn..
ja jag steg upp typ 7 för att jag skulle till köpenhamn med min konfirmations grupp,
när jag kommer dit säger de att det inte blir något för att öresundsbron kommer att stängas senare på dagen pga snöoväder..
jaha där står jag sur för att  jag ville shoppa, jag var redo att lägga mig ner och gråta!
Fast det gjorde jag iallafall inte (som tur var) för sen frågade hon oss vad vi ville göra & då halv-skrek jag:
Nånting med kläder!!!
då sa hon att hon hade massa kläder på kyrk-vinden och att vi kunde sortera dem..
jag bara yeah!!!
Där var värsta fina skorna & sånt.

Så kanske blev det inte en så misslyckad dag ändå!

enjoy the day,
/sisterhoodfashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0