Melodifestivalen

Måns zelmerlöv-cara mia: denna var okrj faktiskt!kläderna var ett säkert kort.
Missmatch-drop  dead: ja...behöver jag säga så mycket mer än att jag tycte denna sög!! kläderna car inte alls fina heller!
Magnus carlsson-live forever: denna var en av de bästa tyckte jag! outfiten vr väl inte den snyggaste men den var ok.
Sheida-i mina drömmar: detta var nog den dåligaste av alla! såg desutom ut som hon hade en spets duk på sig!
The attic feat therese-the arrival: denna var riktigt br, kanske ingen sclager men jag tyckte om den! fina kläder dessutom.
Sebastian-when the night comes falling:denna var ok men inte mer! för mycket rött också!
Sonja alden-för att du finns: denna var nog den bästa! tummen upp på alla punkter. 
Nanne-jag åste kyssa dig: jag hade förväntat mig mer av nanne!!! denna var inte bra men hon hade snygg make up.

som vanligt vill jag bara påminna er om att detta är bara min åsikt och
det behöver inte betyda att du tycker likadant.

/sisterhoodfashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0