melodifestivalen..

1, Elin-money hennes frisyr var skit fin, kläderna var också fina. korsett en gammal favvis! hon hade även hängslen som harvarit väldigt poppis i vinter.
2,Andersson & gibbson- anything but you. nä denna var inte bra alls vare sig kläder eller låt!
3,Anna book. fina kläder bra låt!
4,Addis club widdin-clubbin. katastrof!!!! det är det ena jag skriver!!
5,Andreas lundstedt-move.fina kläder på både han och dansare.låten var väl sådär..
6,Tommy nilsson-jag tror på människan.ingen schlager, han kunde ha haft roligare kläder!
7,Sofia-hypnotized.bra rytm men lite falskt här och där,kläderna var inte så fina...
8,Una & dirma-god morgon. hörde inte hemma på schlager festivalen inga speciela kläder

Nä denna delen var väl inte så bra hoppas på bättre nästa lördag!
OBS!!! jag säger inte att min åsikt är den rätta. alla kan tycka olika!
vad tyckte du om låtarna?

/sisterhoodfashion 





Kommentarer
Postat av: ija!

Skit tråkigt! Inget bra alls, möjligen Elin Lanto i så fall. Bläh. Tycker jag allafall.

2007-02-03 @ 21:25:25
Postat av: Charisma

Andreas var så himla sexig! vilken underbar dans han bjöd på!

2007-02-03 @ 21:36:05
URL: http://charismasshowroom.blogg.se
Postat av: Estelle

Elin va bäst resten va sämst!

2007-02-03 @ 22:00:18
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0