kläder i mängder!

Jag bekännener... okej jag är beroende av allt som har med kläder att göra!
jag älskar att gå i affärer, jag älskar att vara i närheten av kläder, jag älskar doften av kläder..
ja jag är beroende, men det är inget jag är ledsen över tvärtom jag älskar det!
så fort jag har fått min camm (troligen idag =D) kommer jag att fota min garderob och min favorit väska!
tackar för alla fina inlägg, ni är bara för söta! t,ex, du som verkar som en tjej med benen på gjorden, och med smak för mode... Det är då man tycker att all tid är värd det!

have a nice day,
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Anonym

fötterna på jorden heter det

2007-08-22 @ 19:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0