Käthe´s utmaning

Eftersom jag ändå inte kunnat göra någonting i dag eftersom jag är insnöad antog jag Käthe´s utmaning att fota och lägga ut mina tre favorit outfitter. Det var lite svårt eftersom jag gillar alla mina kläder och speciellt mina väskor!! Men iallafall, det blev tre outfitter, olika stilar men det är kläder jag gillar och använder! Kommentera gärna!

161659-42
Vit skjorta- Vero Moda
Mörkblå jeans- Jc
Vita seglarskor- Wedins
Svart Friis & co väska- MQ


161659-41
Mönstrad klänning- Gåva
Bruna strumpbyxor- H&m
Bruna stövlar- Wedins
Vit lackväska- gåva/arv
161659-43
Svarta jeans- Cheap Monday
Svarta klackskor- Second Hand
Vit t-shirt med tryck- Blend She
Väska med döskallar och körsbär- Köpenhamn, minns ej butiken.

Enjoy the day!
/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: ija!

fint. klänningen är jätte söt och väskan med.

2007-02-23 @ 07:18:16
Postat av: sisterhoodfashion

tack, jag tycker dock bäst om den översta../sisterhoodfashion

2007-02-23 @ 23:19:06
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0