gratis? nej tack!

Jag säger nej nej och åter igen NEJ!!!!
jag vill inte gå men i gratisgenerationen!
jag tror inte på sånt, och eftersom jag inte är 18 i nu
får jag inte ens vara medlem.
min mening med detta är i
nte att verka som en gammal sur tant.
men jag tycker att det är fel att folk försöker
få med andra bara för att de ska känna på det..
jag hoppas att ingen tar illa upp, men detta är min åsikt.
vad tycker ni?

föresten i dag blir det världens finaste dagens begär..
hoppas ni kan hålla er(för det kan knappt jag)
haha..

have a nice day
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej..du skriver bra inlägg, men tycker du borde tänka på,att stava rätt, blir så tråkigt att läsa med en massa stavfel...

Om du tar det som kritik, ta det som bra kritik!!
Kram på dig..

2007-02-20 @ 08:19:59
Postat av: sisterhoodfashion

Ellie: enligt mig är all kritik bra kritik,(om det inte går överstyr)jag tackar så hemskt mycket.
har du nån blogg? eller du kanske bara kollar lite?!om du har hade det varit roligt att kolla in din blogg. brukar ta det för vana..kram/sisterhoodfashion

2007-02-20 @ 16:26:15
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0