danmark...

i övermorgon ska jag till köpenhamn
som de flesta av er vet.. jag hade
tänkt att köpa ett lass med kläder!
jag behöver lite hoodtröjor och klänningar,
(klänningar får man aldrig för många av!!)
det blir en heldag där..ska bli riktigt skönt.
bara gå runt i massa affärer haa *längtar*
jag tror jag ska gå förbi LV butiken(fast inte in)!!
det känns så himla töntigt, man har ju endå inte råd!
en nyckelring kostar 1200 kr, ja drömma kan man haha.

161659-27


här är den!!=D
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: kellythemelly

sån tur du har! shoppa lite till mig hihi

2007-02-19 @ 21:18:37
Postat av: kendra

jag tycker också att det är töntigt att gå in i massa dyra märkes affärer, man har endå inte råd att köpa något!

2007-02-19 @ 21:53:28
URL: http://kennie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0