Wicked

Wicked är en muiskal som enligt mig verkar helt underbar! Jag vill verkligen till Broadway och se den! Gud villken dröm! Bästa låten från musikalen måste endå vara Defying gravity. 

Jag skulle ge nästan allt för att se den live! Jag har ett nytt mål i livet! Jag måste verkligen se den! Ni förstår nog inte hur mycket jag vill det!? Sitter här och nynnar på låten nu. *just you and  IIIIIIIIII defying gravity, I think it's time define lalala..* haha

image401

Lysnna, ni kommer bli fast!
/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: Agnes

håller med dig! den är jättebra! Såg och hörde den när dom visade den på Ugly Betty häromdan! jättebra! :D

2007-12-21 @ 20:57:24
URL: http://lovelymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0