Aouch!

Usch! Jag har inhandlat 1 julklapp. En endaste! Detta är inte bra! En annan sak som inte är bra är min vänstra sida av kroppen. image393Det gör riktigt ont, jag har inte sovit många timmar denna vecka eftersom det gör så ont att ligga ner, svårt att förklara smärtan men fyy! Det känns som det pulserar smärta samtidigt som benet inte kn vara i vissa ställningar. Nästan som nålar som sticks i benet..Det är värre än migrän! (jag har migrän) Jag har haft det såhär sens i Söndags men då gjorde det inte lika ont..
Har jag någon läsare som är doktor?

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: syster

Hahaha!!! Du är så skal. Växtvärk? ;)

2007-12-08 @ 19:53:05
Postat av: Ebba

Ischias?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sciatica

Alltså jag är inte läkare eller nåt, det var bara det första jag kom att tänka på.

2007-12-13 @ 23:34:29
URL: http://ebbaws.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0