Mina svar..

Bästa klädplagget i din garderob?
Måste nog säga min stora vita & blommiga sjal med fransar på från Åhlen, världens kap!
Bästa trenden du tror på denna säsongen?
Färger på benen! (strumpisar)
Sämsta trenden du tror på denna säsongen?
Fransar på väskor,(typ Pradas eller Asos) den kommer nog bara att vara 1 månad till sen är den död, dock tror jag på fransar på skor =)
Stilikon?
Hmm, måste nog säga olika bloggar, bäsa inspirationen att hitta nya kläder på!
Älsklings modell på skor (ballerinas, platå mm)
Ballerinas eller Converse..ligger lika, inte långt efter ligger stövlen utan klack...
Favorit märke?
Louis Vuitton har jag en speciell kärlek till, annars är det Zara, H&M, TopShop, UCB & Marc by marc jackobs.
Absoluta drömväskan?
Louis Vuitton Speedyn, den blir min på lördag =D tackar inte heller nej till en vintage Dior Clutch!

Utmana sedan 3 stycken du vill ska svara på dessa frågor! Lycka till! och säg gärna till mig (Sisterhoodfashion.blogg.se) om du har gjort den så kikar jag in!

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul, klart att jag ska svara.
Så det blir en väska i dag :)
Lycko.

2007-09-01 @ 07:16:36
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Josefine

Nu är jag klar med utmaningen! Ta gärna en titt!

2007-09-02 @ 19:23:45
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: Jessica !

Jag ska göra den !

2007-09-03 @ 09:30:04
URL: http://jGbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0