Lite allt möjligt..

När jag fyllde år fick jag en laminator, av den ska jag göra lite smycken (!) Visar när dem är klara. Hade tänkt att göra det första nu snart.Ikväll blir det finalen av Projeckt Runway och jag hejar på Uli eller den rödhåriga (kommer inte på namnet) stället för att äta godis blir det Glass med varma hallon (surprise surprise)
image260+image261=Gott!!!!!

Försökte ta en dagens outfit innen men det blev inte alls bra, såg inte alls likadant ut som i verkligheten, så det får bli en annan gång! Nu ska jag kika igenom min garderob och hitta vad jag ska ha imorrn, ses kanske sen <3

Vem hejar ni på i PR?
/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

MMM vad sugen jag blev Glöm inte medela mig när du fått din vinst Så jag vet att allt fungerar som det ska HA en braaa dag

2007-08-23 @ 10:35:30
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: Anonym

mums!

2007-08-23 @ 15:46:13
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Josefine

DU ÄR UTMANAD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0