Höstlistan..

Har precis vräkt i mig glass med varma hallon, gott! Nu blir det snart en tidig säng! är så trött så jag svimmar nästan! Jag och en kompis hade tänkt åka till Ullared den 19 sept, hade verkligen behövt lite höst shopping! Saker som jag måste köpa inom snarast:

Vita Converse-såå snygga ju!

Min Louis Vuitton Speedy- Ska inhandlas nästa Lördag! )=D=D! (Och japp, det kommer vara en äkta! Jag kanske ses som ung men jag har jobbat ihop till den och jag SKA ha den, och det SKA vara en äkta!) Bryr mig inte om att det finns många kopier, men jag bryr mig inte, I like it!

Stövlar, har hittat ett par snygga på SkoPunkten, får kanske bli dem, skit fina!

Den kommer säkert bli längre men just nu kommer jag inte på mer, förutom en ny mobil..tips på en bra?
/Sisterhoodfashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0