Doftljus!!

Nu är jag igång igen & dissar!
Men jag hatar doft ljus!!!

image132
Anledningar:

♣ Man får huvud värk!  
♣ Lukten sätter sig på tungan & den går inte bort!
♣ Lukten sätter sig i kläderna och man blir tvungen att tvätta, (dåligt för miljön)
♣ Det luktar kemikalier blandat med död katt!
♣ De är söta som socker men gör så att man får VÄRSTA astma anfallet!

Ja.. ni förstår nog vad jag tycker om doftljus..
Hoppas ni förstår att jag överdriver lite på vissa punkter haha

Enjoy the day,
/sisterhoodfashion 

Kommentarer
Postat av: Knodden

Jag med, makes me ill

2007-04-04 @ 17:26:10
Postat av: jag

Jag hatar doftljus! Vad är det man vill dölja med doften? Jag blir helt snurrig av lukten. Bra dissat!!

2007-04-04 @ 19:26:06
Postat av: Crazypill

haha jo det finns många som luktar pekka. Men jag gillar dock vanilj ljusen från Ikea

2007-04-04 @ 20:45:48
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Emmy

Neej doftljus är ju jättemysigt :)

2007-04-05 @ 10:51:32
URL: http://emmiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0