svar på alla frågor..

Kellythemelly: skorna kan man bara köpa i utvalda gucci affärer. vet dock inte om man kan köpa dem i sverige. http://www.gucci.com/int/uk-english/int/spring-summer-07/womens-shoes/#177971_A3700_8106

Olivia: skornas pris får man bara om man frågar, ibland berättar de det inte eftersom de vill välja sina kunder. ganska sjukt!!!

Emma: skorna från asos är tyvärr inte kvar dessa hittade jag på blocket: http://www.blocket.se/vi/10776177.htm?ca=23_14_s

Hille: om jag köper skorna är du den första jag säger till. :)

My:
För kvinnor (storlek 34–44) gäller avskalad romantik med vida A-linjeformade klänningar, tunikor, blusar och fina trikåtoppar som matchas med leggings. Dessutom finns coutureskräddade sweatshirts, en behå och hotpants. På H&M Mama (storlek S–XL) finns liknande tunikor och leggings, och en smart amningstopp. Färgerna är nytrendigt inspirerade av växtfärger, som t.ex. potatis, aubergin, lime, matt rosa och neutralt gråmelange( hämtat från deras sida)

Erika: kläderna kommer till affärerna i mars.

Kemma: jag har precis komenterat dem. :)

Ija, Charisma, Istelle: håller med er alla!

hoppas ni har fått svar på era frågor, om inte säg bara till så fixar jag det! :) vill bara tacka alla som har tittat in idag, vi har nämligen slått rekord :D
sov sött, & gonatt
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: kendall

oh my vilka gudomliga skor!

2007-02-03 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0