Om jag kunde drömma.

Jag fick 2 böcker i julklapp av min kusin. redan när jag läst baksidan var jag fast. Jag kunde inte sluta läsa. Timmarna flög förbi runt mig. Boken heter - Om jag kunde drömma och är skriven av Stephanie Mayer. Det är en helt sjukt bra bok! Jag har aldrig, ALDRIG läst en bok som har varit så bra. Räkna med att bli med gripna.
image426
Hon har skrivit 2 böcker till efter den första som är upppföljare. Hon håller även på med den 4:e boken nu. Den 3:e boken har inte kommit till Sverige inu men när den gör det kommer jag slänga mig över den!

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: jag

vad handlar den om?

2008-01-13 @ 20:05:41
Postat av: Linn

Jag: Om en tjej som heter Bella. Hon flyttar till sin pappa som bor i Forks Washington. Hon träffr en kille där som heter Edward. Denna killen är mycket speciell.. Läs andras recentioner också. Den har aldrig fått mindre än 5/5 på något betyg.

2008-01-13 @ 20:13:45
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se
Postat av: Nathalie

Åh! Blir rysligt sugen på att läsa den, sån typ av bok som jag gillar. Tack för tipset!!

2008-01-13 @ 21:22:05
URL: http://todiefor.webblogg.se
Postat av: Åsa

kan man låna den kanske?
du har väl ändå läst klart den?!

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-01-13 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0