Give him to me baby, aha, aha.

Jag och J var precis på Videomix i staden och skulle hyra film. När jag står och ska betala filmen står det en helt sjuukt snygg kille i kassan. Gaah, ibland har man tur.
Trevlig var han också. Jisses! Desperat som man är sätter jag mig direkt ock letar upp honom! haha. Hans namn stod ju på kvittot haha. Saken är den att det finns 2 stycken som heter det han hette och båda är lika gamla..Hmm. Jag får väl klura ut det på något sätt haha..


Ja, så bra en lördagskväll kan bli! <3

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag hjälper dig när jag kommer hem i em. Har en present till dig med!

2008-01-20 @ 13:28:09
Postat av: Åsa

det ska vi nog kunna ordna. är han blond? :)

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-01-20 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0