Fredag.

Fredag idag.. Skönt! Äntligen lite helg ledigt även om det innebär (massa) plugg. Innan ag tog bussen hem tog jag en runda i stan. Ett par skor fick följa med hem. Ska försöka få en bild på dem. Ett par ankelhöga skor med ca 8 cm klack (?) Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ingen partypingla här inte haha. Jag är helt grymt trött helt enkelt och behöver all sömn jag kan få.

Det märks verkligen på kroppen när man har fått för lite vila dem senaste dygnen. Usch ja! Nej nu sk jag göra mig klar för säng Z z Z z =)

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: jag

HAhaha! "Ett par kor fick följa med hem" En riktig djurvän?! ;) Även om jag förstod att det fattades en bokstav va det roligare att läsa det såhär!!

2008-01-19 @ 09:27:00
Postat av: Linn

Jag: oj, haha, så fel det kan bli!

2008-01-19 @ 11:26:12
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0