Fråga.

På senaste tiden har det cirkulerat runt frågestunder på olika bloggar. Jag kom därför på en ypperlig idé. Om ni läsare lägger till min hotmail adress på er msn, kan vi ha live samtal en timme eller 2.

 Där kan ni fråga dem frågorna ni vill ha svar på samtidigt som ni lär känna mig lite mer. Det blir som en bloggträff fast på internet..

Jag såg att det var många som önskade det i tävlingen. Så vad säger ni? Låter detta som nånting roligt?

Vi kan bestämma ett datum som vi kan pratas vid senare i veckan.
Mailen som ni ska lägga till på msn över direktsamtal är: [email protected]

/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: jag

jag vill snacka med dig!!

2008-01-09 @ 10:42:08
Postat av: Line

Det hade varit trevligt! Jag addar dig på msn!

2008-01-09 @ 13:28:55
Postat av: Nathalie

Ja varför inte :) Addar dig!

2008-01-10 @ 16:48:37
URL: http://todiefor.webblogg.se
Postat av: My

Okej :D Jag addar dig också när jag går in på en dator med msn :D

2008-01-10 @ 19:16:25
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: Åsa

jag addar :D

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-01-11 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0