Detta med anonyma komentarer..

Ni som själv inte har blogg, Jag måste bara påmmina er om att jag kan se er ip adress. Den adress som just er data har. Så ni som tror att ni kan vara anonyma och att vi inte ska se det. Ni har fel..Så du anonyma/ Inkie jag ser att det är du på båda komentarerna.


Kom inte hit och kom med råd för villken skohöjd jag ska ha på mina skor. Du vet varken vad jag passar i eller hur gammal jag är. Det var inte det jag frågade om. Men jag har räknat ut att du går i min klass. Jag vet vem du är tjejen. =D
image440
All my love back ;)

Ena komentaren är du snäll medans andra är du elak..så är det verkligen i verkligheten också tror jag för alla dem som håller på så här på internet och bloggar.

                                                                        

                                                                           Det luktar lite avundsjuka i luften!? ;)

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Helena

Att folk orkar, man blir ju så arg och ledsen att folk inte kan stå för sina åsikter med sitt namn.
Kan man inte detborde man inte ha opponerat sig.
Stå på dig tjejen :)

2008-01-26 @ 09:32:39
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Jag

Tycker det är bra att ibland lyfta fram att det finns folk som är lite otrevliga! Lyckligtvis tycker jag att de flesta som kommenterar din blogg är trevliga!

2008-01-26 @ 12:20:02
Postat av: Debbie

Ja, sånt där är irriterande.. folk som är anonyma bara för att säga något taskigt. Förstår inte vad de får ut av det :S

2008-01-26 @ 21:50:46
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0