Det gör ont ibland.

I sommras dog min älskade hund. Nu tänker ni säkert: hund som hund! Men jag lovar er, Kikki var mer än en hund. Hon var verkligen speciell. Jag har aldrig träffat en hund som var så kärleksfull som den hunden. Kikki var mest min hund. Vi var verkligen nära varanndra. Tänk er att ha en bästa kompis som hänger med på vad ni än vill göra. Hon är alltid glad och vill gärna mysa. Exakt så var Kikki!

Det känns som det var åratal sen hon dog men samtidigt känns det som det var igår. Jag och mamma hade åkt till Borås för lite shopping eftersom  jag hade haft en tuff vecka ettplöstligt bakslag i privatlivet. Hon dog medans vi var i Borås, jag var alltså inte hos henne. Gud vad jag grämer mig över det! Inte för att det hade hjälpt något men då hade jag endå sett så sjuk hon var. När vi åkte hemmifrån var hon frisk och pigg. Vi var bara i Borås i 3 dagar.
image450
Ibland kommer jag på mig själv med att sakna dig helt oerhört, nästan så det gör ont!
Jag hade gett allt för att ha dig här snuttan!

/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: amanda

Nej, gud vad hemskt!
Jag har själv förlorat 4 katter, men jag hade aldrig kunnat tänka mig att förlora min hund också!
Jag vet hur det är, min hund är min bästa vän!
Jag beklagar verkligen sorgen :(

2008-02-05 @ 18:52:00
URL: http://amandajohansen.blogg.se
Postat av: Syrran

Hon va en fantistiskt speciell hund med stark och egen "personlighet", jag var och lämnade henne på djursjukhuset på natten och hon var verkligen sjuk. Men det där med att hon mest var din hund håller jag inte med om ;) Kram

2008-02-05 @ 19:46:29
Postat av: Anonym

Du fick mig att sitta och grüta pü ett internet cafe i österrike syster.
Hon var fin. finast av dem alla!!! Jag saknar henne ocksü. man vill bara kalla pü henne och se henne komma lunkandes. Vür söta älskade Kikki!!!!!!
Hoppas Fanny och Vira är snälla där hemma, har hon blivit större vür lilltös??
fota henne och lägg upp!!
(du kan ju skriva i bloggen och berätta att jag sett Teri Hatcher :) )
VAR RÄDD OM DIG MIN LILLA SYSTER!!

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-02-07 @ 15:12:51
URL: http://honsomler.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0