A lot to do!

Som rubriken avslöjar; Jag har helt sjuukt mycket saker att göra den närmsta veckan. Galet! Massor av läxor, möten, träffar.. Därav går bloggen på sparlåga. Jag hoppas ni kan ha lite överseende dem närmaste dagarna.

Över till lite roligare:
Jag köpte ett par Ray Ban look a-likes på Glitter i fredags. Visar upp dem snart. Har även köpt 2 par nya pumps..Asheta! På det ena paret är det en stor rosett frammtill och dem andra är bara allmänt snygga. Det ena paret är lite stora i hälen så jag tänkte sticka till stan senare och införskaffa hälgrepp. Då ska jag även passa på att sticka till H&M för att köpa en lbd. Påminner om AA's svarta. Den blir perfa till fredag då jag ska ut och partaja.

Nu ska jag plugga lite.

/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men då måste jag kolla in dem på glitter! Kul:)

2008-02-25 @ 19:50:34
URL: http://mariaellinor.blogg.se
Postat av: Anonym

vi ses snart snygging. TVÅ dagar!!

www.honsomler.tjejsajten.se

2008-02-26 @ 17:20:02
Postat av: Linn

Jag har spanat massor på glitter men jag hittar inte de där rayban liknande, buhuh :'( haha, typiskt I-lands problem x)

2008-02-27 @ 20:53:34
URL: http://passionfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0