Goodbye my lover.

Jag har efter noga betänkningar beslutat mig för att lägga bloggen på is. Jag vet inte när jag återvänder, det kan bli imorgon, om en vecka eller månader. Just nu känner jag att det är så mycket annat som kräver min tid. Jag har gymnasium att tänka på, läxorna ska vi inte snacka om! En pojkvän som jag vill spendera så mycket tid jag kan med och mina vänner som försummas mitt bland allt detta. Jag hoppas ni förstår och respekterar detta val =)

Jag hoppas att ni kommer tilbaks till bloggen när jag väl återvänder, för det kommer jag göra! Så lätt blir ni inte av med mig! ;)

Många kramar; Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Helena

:( nu blev jag oxå ledsen..

2008-04-19 @ 18:15:04
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0