Godmorgon

Eller ska man säga god förmiddag? Gårdagen spenderades med film och godis! Kan det bli bättre? Sjöng även lite Singstar med min syster. Roligt roligt =)
Nu blir det att ta på sig lite kläder sen ska jag ut och gå en runda, det är så fint väder nu.
Jag tänkte leta fram vintersakerna senare för att kolla över vad som behöver handlas in.

jag vet att jag behöver köpa dem här sakerna:

Halsduk & mössa (Har alltid svårt för att hitta en snygg mössa men en  basker skulle sitta fint =))
Vinterskor (Hade verkligen behövt ett par varma som står emot snön eftersom vi oftast brukar få jätte mycket snö)
Kostymbyxor & jeans (Har ett par kostymbyxor från DKNY som jag måste börja använda!)
Skinnhandskar (Drömmen eller?)

Vad ska ni inhandla i vinter?Har jag kanske glömt något?
/Sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag hade världens bästa skinnhandskar i höstas. Tyvärr är jag ett som ett barn emellanåt och tappade den ena. F*n va jag va arg på mig själv. Ska ha ett antal billiga handskar i år som jag ska ha sånna där stroppar som småbarn har så man inte kan tappa dom

2007-10-07 @ 15:50:10
Postat av: Amandaaaa - Amandas's Modeblogg

Jag behöver också handskar :)
amandaaaa ♥

2007-10-07 @ 16:28:52
URL: http://amandaslife.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag: HAHA! känner igen mig..vi kan ju börja med dem stropparna så kanske det blir modernt sen? <3

2007-10-07 @ 17:23:36
URL: http://sisterhoodfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0