Bärbar & godnatt

Kvällen spenderades hemma i soffan med rabarber te och popcorn. Imorgon blir det förhoppningsvis utgång med några kompisar(!?) Nu blir det snart sängen men måste städa undan lite på rummet först. Ser inte rktigt klokt ut kan jag lova er!


Måste förresten fråga er om ni har något tips på en bärbar data?! Den ska helst inte kosta multum men ändå vara en bra dator. Den ska mest användas  till att surfa på..Alla tips mottages gärna!

image369
Denna söta rosa datan hade gärna fått bli min!

image371
Den här Hello Kitty datan går däremot bort helt! Jag hatar Hello Kitty överallt annat! Urk & isch! Är väl ingen riktig katt människa! Haha =D

Sov sött och ge mig bra tips nu! =) <3
/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: han är verkligen dålig .. fyfan =/

2007-11-24 @ 00:07:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: den syndes, haha :D

2007-11-24 @ 00:09:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag vill också ha en bärbar dator, den rosa var snygg men jag tar gärna en svart.
Jag har frågat runt lite om vad man ska köpa för nåt. Inte vet jag vad RAM-minne och intelpentium är för ngt! Min lite-mer-data-kunniga bror sa att om jag bara ska surfa och blogga på den så kan man köpa den billigaste. Men de kostar kanske 5000 ändå. Hoppas det hjälpte, jag tar nog det rådet iaf.
Ha en fortsatt bra söndag..

2007-11-25 @ 16:18:14
URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0