Klänningar..

Ja, jag vet att klänningar är det hetaste just nu,
Men jag har börjat tröttna på hela den här jeans
var sååå 1990. alla vet längst inne i ♥ att jeans
är ett bas plagg! Jag klarar mig inte utan alla mina jeans.

Fast sen tycker jag väldigt mycket om mina
klänningar också, jag använder dem jätte mycket!!
Så förstå mig inte fel! Men jag tycker så här:
Sen när klänning trenden går över, tycker 
ni/de då likadant? Om ni/de skippar jeansen,
vad har ni/de då på dig

Så det jag ville komma fram till är:

♣ Vad tycker du om klänning modet?
♣Skippar du jeansen?
♣i så fall, har du alltid klänningar?
♣Om inte, vad har du då på dig?

Detta är min åsikt, det betyder
inte att den är rätt eller fel!

Kram,kram
/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag älskar klännigar! Använder det väldigt ofta! Om inte så har jag en längre tröja till ´tajts! Men självklart sätter jag på mig jeans ibland också.

2007-03-25 @ 11:44:19
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Karin

jag älskar också klänningar:)

2007-03-25 @ 12:43:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jag

Jag ÄLSKAR jeans. Använder klänning ibland men jeans är ju världens mest funktionella plagg. Finns så många modeller och färger/tvättningar. Om jag var tvungen att välja skulle det bli jeans!
Keep it up!

2007-03-25 @ 14:27:00
Postat av: Beau

jag e väldigt trött på jeans, jag tycker det är obekvämt och vanligt, jag hatar att va "vanlig" , andvänder då hällre andra sorters byxor, har också 2 klänningar som jag andväner ganska ofta, ibalnd så kan jag ha jeans undrer. så kan man ju också kombinera det. :)

2007-03-25 @ 19:01:24
URL: http://jesuisbeau.blogg.se
Postat av: ija!

gillar att man kan kombinera allt med jeans. Fast klänningar är också fint.

2007-03-25 @ 23:03:14
Postat av: Hili

"rätt eller fel" säger du. ska man inte få ha på sig vad man vill? finns det speciella regler för vad man får och inte får ha på sig? det viktigaste är väl att man har på sig kläder man trivs i och har sin egen stil? Sedan spelar det väl ingen roll vad andra tycker?

2007-03-31 @ 10:31:16
Postat av: Hili

jag läste hela texten. jag menar absolut inget illa, jag är bara nyfiken på hur du menar när du uttrycker dig så. läste om hela texten nu och jag förstår fortfarande inte hur det ändrar det jag sa. förklara? :)

2007-03-31 @ 17:52:23
Postat av: Hili

Jag menar inte alls att du bestämmer vad folk ska ha på sig, men det var användingen av "rätt" "fel" som fick mig att reagera. Båda är väl rätt att ha? :)

2007-03-31 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0