Vinnaren av utmaningen..

Blev Jag med detta bidraget: Mitt BÄSTA sommarminne. För något år sedan åkte jag, min mamma, min lillasyrra och min pojkvän på semester tillsammans. Pappa jobbade och min andra syrra ville inte med men vi andra bestämde oss för att åka till Karlskrona (däromkring) och bo i campingstuga. Stugan var minimal, bara två våningssängar och ett bord i mellan, vi fick gå & lägga oss en i taget för att komma in! Det regnade HELA tiden. Trots detta hade vi fantastiskt roligt. Vi var ute och rodde (=kaos) och vi spelade massor med kort. När det blir jobbigt eller tråkigt nu tänker jag på den semestern, i regnet, i en pyttestuga och delat duschrum. Fan va roligt vi hade det!!

Jag känner igen mig! det känns som det är en sån sak som kan hända ALLA! så grattis en än gång!
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis

2007-06-11 @ 23:10:26
Postat av: jag

wohoo, jag vann. Jag vinner aldrig. Har vunit en hundring på Bingo lotto en gång!!!

2007-06-12 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0