Matolja..

Vinnaren av utmaningen utser jag imorgon, eftrsom jag inte har haft tid till att sitta vid datan vill jag inte bara ta ett bidrag utan lägga ner lite tid på det =)
Jag tog Kenzas tips om at smörja in sig i olja, tydligen skulle man bli lättare brun då! jag kan lova er att det fungerar!! men man ska nog kombinera det med lite sunlotion!
jag har blivit GANSKA bränd/röd på mina axlar=/ men resten av kroppen är lagom brun =D Nu ska jag sova! det är den sista veckan i skolan nu =) bara slappe vecka haha, är det föresten någon som har ett bra tips på sunlotion? tacksam för förslag =)

image207image208= bra kombination!
Sov sött!
/sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket bra tips att blanda olivolja med solkräm :-) Och superskoj med utmaningar! Ha en skön dAG!

2007-06-11 @ 07:43:50
URL: http://ce.blogg.se/
Postat av: jag

jag har fått för mig att "Solar" från Loreal ska vara bra. Kan bero på att dom gör ganska mycket reklam för den på tv just nu...

2007-06-11 @ 18:14:44
Postat av: Sofia

är det inte farligt att ha olja på sig i solen?

2007-06-13 @ 23:06:03
URL: http://sofajas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0