Planer..

Jag fyller år om exakt en månad idag, Hurra!!! Några dagar efter det ska jag och mamma åka in till köpenhamn och köpa min drömväska, Louis Vuitton Speedy'n 35. Jag vet att den är sönderkopierad men jag bara fullkommligt, ÄLSKAR den! Har velat ha den länge nu och eftersom jag jobbar nu har jag råd till att köpa den samtidigt som jag har pengar över! Nice!

Nu ska jag fortsätta att sätta ihop lådor, Jag och mammi var på IKEA idag och köpte lådor till den nya stora garderoben, på mitt tum=) bilder kommer så klart när den blir klar. Beräknas till måndg eller tisdag.
Vårt internet fungerar lite så där halv bra just nu, det innebär at jag inte kan komma in på bloggen ibland, men detta ska inom snarast fixas! =)

Ses kanske senare =)
/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: carro

okej ska kika in där..:)

2007-07-14 @ 00:17:34
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Helena

Vad nice att få köpa sin drömväska.
kul att se garderoben sen, jag är nyfiken :)
Hoppas att du får en bra dag.

2007-07-14 @ 09:43:24
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0