Melodifestivalen

1, magnus uggla-för kung & fosterland: denna låten var inte jätte bra, men jag tror att detta kommer att bli en dans hit.
2,emile azar-vi hade nåt-det lät som en låt man har hört innan..sen att han hade läppstift gjorde inte saken bättre!
3,sanna nielsen-vågar du, vågar jag-detta var en bra låt gillar den faktiskt!
4,caroline af ugglas-konstig dans, såg ut som hon hade ont i ryggen..låten tyckte jag faktiskt var bra, vet inte varför...
5,after dark-(åh) när ni tar saken i egna händer-denna var otroligt nog bra, på något konstigt sätt.
6,sarah dawn finer-i remember love: jag tyckte inte om dennna låten, men hon hade bra röst!
7,verona-la musica:låt som en gammal spans låt som var en sån hit.. men hon var söt!
8,andreas johnson-a little bit of love: ja han var bra! behöver jag säga mer?

detta är bara min åsikt, det behöver inte betyda att det är den rätta du kan gärna komma med åsikter om med musiken..det blir jag glad över!

enjoy,
/sisterhodfashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0