Melodifestivalen,

1, Regina Lund-Rainbow star:modemiss! såg ut som en rymddräkt dålig låt men lite bra refräng.
2,Marie Lindberg-trying to recall:söt röst, men  mellan åt sprack den. fin tunika.detta var ju ingen schlager men en ok låt.
3,Jimmy Jansson-Amanda: pojkbands varning men går nog vidare..kädselen är ju bara för fin!
4,Cosmo4-Whats your name: Jätte fina klänningar. Jag tror att detta kommer bli en dansclubs låt..
5,Lustans Lakejer-allt vi en gång trodde på: Mesig röst. tjejerna hade väldigt fula kläder. killarnas var väl ok. men måste bara säga att deras röster var väldigt mesiga i refrängen.
6,Jessica Andersson-kom:  Låten var väl ganska bra, outfiten var väldigt melodifestivalen aktig.
7.Thuresson & Ryde: snygg outfit, låten var faktiskt ganska ok.
8,The Ark-The worrying kind: låten var den bästa. coolast outfit. Jag har alltid tyckt om the ark.

detta var vad jag tycker.. bara för att jag tycker om det betyder det inte att
det är den rätta åsikten! Vad tyckte ni? kommer snart ett inlägg med vinnarna!!
/sisterhoodfahion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0