Garderoben!!=D

Jag har n alltså fått tillåtelse att göra om min garderob.
jag ska måla om och tapetsera & massa annat!
jag har en ganska stor garderob som siter fast i
väggen, den består av 2 dubbel garderober och en halv.
ovanför den halva ska det nu bli en halv till. (med plats för mina skor)
garderoberna går hela vägen upp till taket.

ska visa några bild prover på hur den ska se ut.


så här ska dörrarna vara, både in och ut sida.
fast ska dock ha en med brun nyans.


inne i garderoben ska det vara latte färgat,
ahh längtar bara tills vi sätter igång!

enjoy the day
/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: johanna

gud så snyggt :)

2007-02-18 @ 15:16:48
URL: http://theysayjohanna.blogg.se
Postat av: Malenas Place

Låter jättesnyggt! varifrån kommer tapeten?
Tack för att jag fick sno din garderobsbild. Självklart så länkade jag till dig. har du sett vad fint tapetsread garderoben är som jag länkar till i mitt inlägg där jag visar din bild?
Kram M

2007-02-18 @ 17:41:03
URL: http://malenasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0