allt möjligt!

idag ska jag förmodligen köpa min webb cam =D!
längtar!!! Idag har vi en stor redovisning på Engelskan, jag har gjort lay outen så den är jätte fin.
vi ska redovisa om the Beatles jag kan typ en massa om dem nu.
på torsdag har jag spansk prov.. det enda jag kan på spanska är me gusta, y , perro!
det betyder jag tycker om, och, hund. jag glömde skriva att jag kan även si..
kommer jag få godtjänt på det provet tror ni?
inte jag!  men, men, just nu vill jag bara få min juicy dress!!!  Vill ha!
jag vill även ha en Louis Vuitton speedy, de är bara för fina.
nu ska jag äta min kompis mat som hon har gjort på provmiddan. hoppas det är gott!!
 
hörs sen,

/sisterhoodfashion

Kommentarer
Postat av: mika

hoppas det är gott

2007-02-06 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0