Juldagen.

Igår var en av de bästa julaftonar (stavas hur i plural?) Jag har varit med om!Vi hade detjätte mysigt och tog det lugnt genom hela dagen. Julklapparna var verkligen inte fy skam heller. Jag fick allt jag önskad mig +lite till.

Lite av sakerna jag fick:

Vita converse
Urban jungle spelet
The body shops ansiktsskubb
Svart stor skinnväska
Gröna sidenballerinas
Underkläder
Gråa knästrumpor i ull
En pashmina sjal/halsduk i 55% casmere och 45% silke ( grå med döskallar på)
500 kronor
Vantar i ull

och mycket mer! Tack för en underbar dag familjen =) <3

/Sisterhoodfashion


Kommentarer
Postat av: daisy

Oj vilka fina julklappar.
Ha en fortsatt fin jul

2007-12-25 @ 15:06:46
URL: http://alltomdaisy.blogg.se
Postat av: jag

kul!!

2007-12-27 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0